Yaseminilter Kelebek_111 o da ayrı bi stres ya o kadar bekledik şu son günler geçmek bilmiyo resmen 🙈
Asnrbdk Kelebek_111 nişan gelmesi ne oluyor tam olarak ? Bende 37ci haftaya girdim henüz ne kasılma ne bi rahatsızlık hiç bişey yok
Kelebek_111 Azemiram ilk adet olucakmışım gibi belim ağrıdı sonraiç çamaşarımda farkettim sanki ilk adet olucağımız zaman bi önden gelir ya kahverengi sümüksü öyle hala peçeteye parça parça geliyor
Derya67 Azemiram son 16 sezaryan günüm belli oldugu için beklemedeyiz tabi daha önce kendi gelmek istemezse inşallah ☺️
hifaninannesii Azemiram son 7 gün benim de uygulamaya göre doktorun deyişine göre 10 gün merakla bekliyorum yaaa cok heyecanlı🙈
Poyrazefenin_annesiii Azemiram bende sizin gibi diyordum kontrole gittiğimde 5 cm açılma olduğunu öğrendim ve doğuma alındım. Ama sezaryen ile doğum yaptım. Çok şükür 6 günlük oğlum ile yola devam. Doguramiyorum demeyin. Rabbim sağlıkla kucağına versin inşallah 😊
Azemiram Poyrazefenin_annesiii yaa ne güzel rabbim evladının derdini göstermesin inşallah. Benimde 2 gün sonra kontrol var bakalım herşeyin hayırlısı olsun 😘