Seda--urganci 17+4 günlüğüz cok şükür bi sıkıntımız yoktu ama bugün kahvaltıdan sonra sol kasığımda batma agrı gibi bir his ve böyle şişlik hissediyorum sizde bu durumu yaşadınız mı doktora gitmelimiyim?