Defnederen normalde 12 si gibi yumurtalama gozukuyo 17sinde oldu 29unda da bat gozukuyodu olmadım. 30unda test yaptım silik çıktı kan verdim 24 cikti değerim yani yumurtalama günümü bildiğim icin 13 günlükken öğrendim diye diyebilirim. Klomen rahim duvarı kalınlaşması için estrofem ve bebek oluşursa tutunsun diye 2 tane proluton detop 5 gün ara ile yaptırdım. Ve ardına progestan fitil verdi bana. Kürtaj sonrası rahimde çok incelme olmuş o yüzden tutunması için ekstra şeyler verdi şükür oldu. Ama stres de çok etkili bana düşünme bile biseyin yok ki ne durumda olanların oluyo ya olmazsa kısmını unut dedi bu ay öyle denedim bende.