melegegebe tabi ki gebelikte normaldir ağrılar fakat bebek aşağıda kafası da aşağı baskı yapıyor o baskı da ben dikkat etmezsem rahmi açar ve doğum başlar, sıkıntı bu, anormal olan bebeğin baskıları ve yeri.
Sukut66 Allah razı olsun canım, yok canım vurmadılar hiç onları.
Tugbaal ilk defa başıma geliyor benim canım, belki isim benzerliğinden karıştırmışsındır🙏🏻
ikizannesi2985 benim risk içeren kısmım bebeğin başının aşağıya baskı yapması, her an rahmimi açabilir dikkat etmezsem eğer, günde dört kere içtiğim Nidicard diye bir ilaç var çoğul gebeliklerde doğumu engelliyormuş ayrıca da tansiyon ilacıymış.