Aysegulum27_ Kızlar çekim için elbise arıyorum hangi siteden aldınız veya gaziantepte hangi mağaza veya dükkandan aldınız yardımcı olurmusunuz?
muhanneozge LC Waikiki den kolları ve eteği tüllü bir elbise aldım 80 liraya tacı da kotondan 😂 fotoları arkadaş çekti yüklesem pinterest gibi valla 😊abartıdan uzak sade samimi fotolar daha hoş duruyor