Gamzelim_ 6 hafta 2 günlük hamileyim iki kesem var tek sorunum mide bulantım ama kusmam yok ve mide cok halsızlık yapıyor sankı heran kuscak gbiyim ama kusmuyorum buda benı cok kotu yapıyor benım gbi olan varmı ya yemek de yiyemiyorum
2artiikizannesi Gamzelim_ ilk başlarda bnde ayniydim hiç o kadar kötü olmamıştım canım 3.ayda anca geçti valla
ikizminikler Gamzelim_ ilk başlarda öyle oluyor canım bide çift olunca daha ağır hissediliyor üç ay sürüyor baktın olcak gibi değil hap istersin doktorundan ben öyle kurtuldum iki ay hap kullandım geçti şimdi bıraktım
2artiikizannesi Gamzelim_ vala bende neler çektim çok kötüydü her Allah’ın günü aynıydı allh yardımcın olsun çok iyi anlıyorum seni cnm