Ilk Hindistan cevizi yağı kullandım sonra Nutrition markasının yağını kullandım. Sonra lierac’a geçtim suan onu kullanıyorum. Bugun tam 37 haftalik olduk ve kalçamda tek tük çatlaklar oluşmuş. Kalcama cok sürmüyordum. Bir banyodan çıkarken bebe yağını tüm vücuduma sürüyordum. Simdi kalcama da surmeye başlıca kremleri bakalim