Angels21 benim de eşte problem. Hareket 0. 2 tedavimde 2 tane 3.gün embriyosu, 3.tedavimde de sadece 1 tane 3.gün embriyosu oluşabildi ve transfer edildi.. Hepsi negatif. Hatta bu sabah öğrendim 3.sünü. İnsan üzülüyor ama can sağlığı versin Allah. İnşallah sonunda biz de evlat sahibi olabiliriz.
Her yöntemi denedim ben.. Birinde gündelik hayatıma devam ettim. Birinde orta yaşadım. Bu sonuncuda sürekli dinlendim. Bizim de hep iyi kalite 8 hücreli denildi. Nasip.