Kızlar ben hamilelik öncesinde epilasyona gidiyordum adet dönemine bir hafta kala ve adet sonrası bir hafta doktor yapmıyordu bana açıklama olarak o dönemde bir hormon varmış çok yükseldiği için dökülme olmaz ve çok canım acır ve çıkış süreleri daha hızlı olur daha çabuk çıkar demiş di acaba şimdi 30haftalık hamileyim yine o dönemlerde vücut adet olacak gibi o hormonu yükseltir mi yine vücut da böyle seyler oluyormu acaba