Ebru2403 ben yiyorum canım hiç zararlı değil, tabi gebelik şekeri falan varsa dikkat etmek lazım. Bir de ben fabrikasyon değil de köyümüzden geliyor onları yiyorum. Katkı falan yok içinde. Bu şekilde doğal bulabiliyorsanız çok iyi. Ama abartmamak laızm 😂😂 kilo yapabilir 😂