Merhaba arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum çok fazla takıldım bir defa dusuk yaşadım ve bir daha gebe kalamadım tüp bebekle çok şükür dokuz haftalık gebeliğim var doktor bazı testler istedi toksoplazma igm 4,48, rubella igm 1,03 , cmv igm ise 2,03 çıktı acaba korkmam gerekiyor mu hiç bir şey anlamadım ben bu değerlerden referans araligi da yok lütfen yardımcı olun bana 🙏🏻