Tgbab Kızlar benim 2 gündür inanılmaz sırt ağrım başladı normalmi bu böyle kalan haftalar nasıl geçecek uzanmak ayrı dert oturmak ayrı dert 😭
Mervetekmn Tgbab bende 26+2 aynı durum var ıdare ediyorum bi şekilde ılık duş falan alıyorum eşime masaj yaptırırıyorum
Star25 Tgbab ben de bugün 28 oldum ve evi süpürüp sildiğim günler çok bel ağrım oluyor eğilip kalkmaktan herhalde. Fazla yormamak lazım
prensmusta Tgbab bende uzun süre oturunca sırtım kaburgalarım ağrıyor,ayakta kalınca bel ve bacak kastırıyor 😬😬 fırsat buldukça uzanmak lazım demekki🤗
Sultan_Kocyigit03 Bacım sırtından aşağı doğru masaj yaptır eşine çok rahat edersin ben öyle yapıyorum