Deniz_deniz123 canım benim ilk doktorumda ne testi hiç gerek yok bebek sağlıksızdır gayet normal 3 ay sonra yeniden gebelik düşün demişti adama anlattım anlattım bir türlü teste ikna edememiştim resmen sonra araştırdım perinatoloji alanı ilgileniyor bu durumlarla baya iyi bir doktor buldum o doktora gidince yani o çok güzel yönlendirdi bebek sağlıksızdır ne demek dedi hatta tüm gebelik sürecini öncesinde sonrasında kullanmam gereken vitaminleri anlattı folik asit ,B12 falan kullandım 3,4 ay sonra hamile kaldım iğneye başladık