Temiz_bebek Kızlar 4. Ayına girdim doktora falan da sordun lazere gitmem sakıncalı mı diye o da bir sorun yok dedi ama acaba hormonlardan dolayı yaptırdığım lazer boşa mı gider diye düşünmüyor değilim yani ilk defa gidicem aranızda giden tüylenen var ki acaba
Didem9520 Temiz_bebek hamilelikten önce gitmiştim bitmişti neredeyse hamile kalınca tekrar çıktı eskisi kadar çıkmadı ama çıktı gebelikten sonra gitmenizi öneririm
kubrayylmz Yıllar önce gittim şimdi 5 aylık oldum çıkmadı daha ama şmdi yaptrırma bence dogumdan somra git derim hem genital bölgeye yaptırmıcaksnan olur ama yapacaksan gitme