MystryYYy canım bebeğin yeri olduğu sürece nir aşağıda bir yukarıda hissetmen gayet normal, zaten daha yeni yeni yukarı çıkıyor. 24den sonra yukarıda hissediyorsun tam anlamıyla. Serklaj ipi kopan bir ip değil, çok sert bir ip ama rahim ağzının açılacağı varsa ip gerilip tekrar açılabilir. Malesef %100 koruyuculuğu yok. Mümkün olduğu kadar oturmamaya ayakta durmamaya dikkat edin sürekli uzanmaya çalışın ki rahme olan baskı azalsın böyle daha rahat geçer süreciniz. Dikişler açılmaz gerilir dediğim gibi, herhangi bir yoğun baskı ve ağrı hissedersiniz mutlaka doktora gidin. Benim bebeğim serklaj ipine ayaklarıyla nasıl yapıyormuş ben gerildi zannettim, korktum gittim. Bebek pozisyonundan ötürü böyle şikayetler görülebilir dedi.