kizlar yaklasik 2 bucuk haftadir progestron kullaniyorum. Fitil olarak ve uyguladiktan sonra yarim saat bi saat uzaniyorum. ama sonrasi da genede biraz beyaz akinti oluyor daha sonra bitiyor hatta bazen kremsi oluyor hap dan geldigi belli oluyor yani. cünki sabah 9 alsam 9 kullaniyorum hep fitilden sonra oluyor ve bitiyor. sizdede oluyormu ? bu arada iyice yerlestiriyorum yani fitili olabildiginice icine itiyorum vajinalden