Hdmir Zehrayusuf merhaba 3.gebeliğim hiç bi farkı yok 3ü de aynı hhafif ve rahat geçiyor elhamdülillah 🥰
Derya67 Zehrayusuf kesinlikle çok farklı benim ikinci gebeliğim bu erkek ilki kızdı ve çok rahattım son doğum gününe kadar diyebilirim .Buda sıkıntısız geciyo Allah’a şükür ama 30. Haftadan sonra bir agirlastim hele geceleri hiç kimildayamiyorum bile
[silindi] Zehrayusuf 2. Gebeliğim çok rahat geçiyor kusma bulantı hiç yok arada göğüs sızısı bel ağrısı akıntı var. Bazen gebe olduğumu unutuyorum 🙈🙈
Zehrayusuf Hdmir benimde 3.gebeligim ilk erkek 2. Kiz suan 7 hafta 5 gunlugum bakalm hangisini ciftleyecez 😍😍
Aylalalalong Zehrayusuf dördüncü gebeliğim fakat ilk bebeğim olacak nasip olursa. İlk üçünü kaybettim. Hep rahattım ama ben bunu sorun olarak görüyordum meğer ben rahat geciriyormusum bu dönemi suan güzel gidiyoruz hersey yolunda çok şükür 😊
Bsraozturk Zehrayusuf 2. Gebeliğim ilki beni mahvetmişti resmen doğurana kadar bulantıyla uğraşmıştım devamlı yatıyordum şimdi ona göre çok iyiyim inşallah böyle devam eder 😊