Elvankovan Uyuşukluk olan var mıdır 6 ci günüm sezeryan olalı sol kalçamı hissetmiyorum aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlar var mı
asya_zehra bence de normal deil canim doktora git 6 güne kadar uyuşukluk filan kalmaması lazım sadece ameliyat yerinde olabilir
Elvankovan Bugün kontrol vardı gittim kadın Doğum uzmanı benlik değil anestezi uzamanı ile görüştüm bel fıtığı olabilir yoktu öyle birşeyim yarın sabah emar sonrası belli olacak neden olduğu