Merhaba arkadaşlar bugün tam bir ay oldu bebek beklediğimi öğreneli.
ve tam geçti sanarken dün kanamam gene başladı kıpkırmızı şekilde.. hemen doktora gittim bebek rabbime şükürler olsun iyiydi. Doktorda ve doktordan gelince kanamam durdu gene başladı ama düne göre daha az.
kanamayı tetikleyen yiyecekler var mı acaba, tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi? Kendimi takip etmeye çalışıyorum ama emin olamıyorum, üç dört gündür 2-3 mandalina yiyorum o tetikler mi ki