34Gizem Merhabalar :) ovülasyon 2. denemem ve 2 gün koyu çizgi 3.gün pik gördüm ve bu 3 günü değerlendirdim. dün çatlama gördüm ama değerlendiremedim ne yazık ki. çok şey kaybetmiş olur muyum ya ?? bugün değerlendirebilirsem olur mu acaba ?
Firem 34Gizem Cok guzel onemli gunler degerlenmis catlama gunu de olsaymis tam guzel olurmus ama birsey kaybetmezsin genelde catlama gunu ve bir sonraki gunu de degerlendirin diyorlar hayirlisi olsun ☺️
-gulbuhur95 34Gizem ben de sadece 2 gün değerlendirdim çatlama günü olmamıştı ama şükür oldu şuan 18 haftalık hamileyim 🤲🧿
34Gizem Firem bugünü değerlendirmeyi düşünüyorum aslında çok şey kaybetmem demi ya .) eşimin hali kalmadı artık :))))))
Firem 34Gizem vallahi kismet hersey full denesende olmicaksa olmuyor Rabbim vericekse yumurtlama gunu disinda bile yasanmis iliskiden oluyor , hic sikma canini ama bugunu degerlendir derim degerlendiremezsen de bence cok sorun degil 😘☺️
KezibanUan -gulbuhur95 siz çift çizgiden sonra iki gün denediniz Degilmi 🌼 sağlıcakla alın bebeklerinizi kucağınıza inşallah 🧿🤗
-gulbuhur95 KezibanUan yumurtlama gördüğüm gün ve ertesi günü değerlendirdik. Amiiin hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲🧿💕