Nesoo Allah razı olsun 😊 amin inşallah 🙏🏻 16 haftalığım ben normalde yurtdışında yaşıyorum orda 16 dan sonra söylüyolar ama Türkiye’de 12 haftadan sonra söylüyolar diye biliyorum inşallah öğrenebilirsiniz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊