Bu konuyu bu kdr çok takıntı yapıp beslenmenizi ihmal etmeyin sakın evet ilk başlarda alınmıyor çok fazla kilo son aylara girince çatlağı, ödemi, kilosu , uyku problemleri , diğer problemler son aylar fena 35.haftadan bildiriyorum 😆🤣 hamileliğin en zor dönemi ama en güzel dönemi çünkü biliyorsun 8 ay beklediğin bebişine kavuşmana çok az kaldı. Odasını yapıyorsun kıyafetlerini hazırlıyorsun kendi fiziki formunun bozulmasını ilk başlardaki gibi artık önemsemiyorsun tek önemsediğin şey bebeğim sağlıklı olsun sağlıklı doğsun , hayata bir sorun olmadan gelsin , ben de iyi olayım ki bebeğime bakabileyim tek kaygın bu olacak emin olabilirsin