Zeynep_cagdas ozele gidiyordum sürekli kısalma var vs dediiler.24mm di benim sinirdaydi baya kisalmisti progestan ve proluton iğne verdiler tedaviye başladılar düzeldi sonra iki ay sonra tekrar oldu bu kez 28mm düştü.tekrar iğne tedavisi uygulandı o süre zarfinda sadece lavabo vs kolay kolay ayağa kalkmiycaksin iş bile yapma.sonra dikkat dikkat etmeye başladım hastaneye gittiğimde 40mmdi şuan çok şükür sorun yok ama ilaçları doğuma kadar kullanicam ve dikkat edicem🤗ağır iş yapma sürekli uzan ve iğneler çok iyi etkisi hemen oluyor Allah’ın izniyle bişey olmaz insallah🤗