dugmeninannesiii Kızlar 7+1 haftalık gebeyim. Mide bulantım falan yok çok şükür geçen hafta mangalda kırmızı et yedim kustum. Dün yine mangalda palamut balık yedim kustum. Onun dışında daha hiç kusmadım bulantımda yok. Acaba mangal mı dokunuyo artık ?
Rabiaagk dugmeninannesiii hamileliğimin başlarında ben de bir gün mangalda et yemiştim normalde bulantim olmazdi o gece üşüme ateş ve kusma ile uyanmıştım çok kötü olmuştum. Uzun süre et balık tavuk yemedim. Tiksinme de olmuştu. Dokunabiliyor çok hassas oluyor bünye