Af_dmr 21+3 günlüğüm kızlar dün bel agrım vardı gece de karnımın içinde acı yırtılma gibi bir acı hissi vardı. Sizlerde de oluyor mu biraz telaş yaptım. Daha önceden bu haftalara bu ağrıyı çekmiş olan tecrübeli hamiş annelerimizde yazarsa mutlu olurum🥰
MystryYYy Af_dmr karnmin içinde kenarlarda daha cok aci oluyor oda riskli gebelk oldugu icin surekli yatiyorum sag sol kalmadi ondan sanirim.
Epifenomen Af_dmr rahim büyüyor kuzum bebek genişletmeye çalışıyor. o ağrılar acılar çekiliyor bazısı hiç hissetmiyor bazısının canı çok yanıyor.
Ffc2224 Af_dmr merhaba canım benimde 22+4 gece hep sağıma veya soluma yattıgım için belim vve yanlarım cok agrıyor hatta krem almayı düşünüyorum cünkü böyle zor geciyor uyku konusunda hrp uyanıgım
Frdglp Af_dmr 21haftaligiz bizde benimde vajinamda agri var nedendir bilmem ama yarin doktor kontrolum var insallah normaldir🤲
sue92 Ben de 21+4 günlüğüm. Geçen hafta ev taşıdık ve ister istemez yoruldum. Benzer durumları yaşadım. Bu hafta sürekli dinlenerek geçirdim. Siz de Kendinizi yormuş olabilir misiniz?
Af_dmr sue92 daha önce erken doğumum var o yüzden hep yatıyorum bel agrım ondan oluyor dün sadece biraz daha fazlaydı ama şükür geçti gece karnımın içinin acıması telaş ettirdi.
Af_dmr MystryYYy ahh bende riskli gebeyim ama benim göbek deliği yukarı tarafında falan oldu. Bebek büyüyor diyemi rahim genişliyor diye mi yada Allah korusun bir sorun mu var merak ettim
MystryYYy Af_dmr rahim buyudugu icin olabilir. İnsallah hepimiz saglkla aliriz evlatlarımızı kucaklarmza
Af_dmr Epifenomen tamam canım Allah korusun bi kaybı var 28 haftalık sezeryanla doğum bide. Rabbim yasatmasin birdaha.
Af_dmr Ffc2224 benimde öyle oluyor yanlara yatmaktan zaman geçse bi hayırla sağlıkla kucagimiza alsak
Frdglp Af_dmr bendede 3hafta oncesinde enfeksiyon vardi ilac kullandim gecmisti ama o zamanlar boyle agrim yoktu sadece cok akintim vardi simdi niye boyle oldu bilmiyorum
Af_dmr Frdglp idrar tahlili ver istersen bi canım ona göre davranırsın. Bende akşam eşim gelince gidip bi tahlil vercem yine insan korkuyor bu kdr haftaya gelip sorun olmasindan
Tuba_04545 20+6 haftalık hamileyim çalıştığımdan dolayı çok yorulduğumda bende de aynı ağrı oluyor dinlenince geçiyor
Mom046 Af_dmr Bende ev işi yada uzun süre dışarda kalmak zorunda olduğumda hemen belime vuruyor 😑 22 haftalık benimde.
Af_dmr Mom046 benim riskli gebelik o yüzden ayakta durmuyorum iş yapmıyorum sürekli yatıyorum. Ona rağmen böyle büyüdükleri içindir inşallah.