Kızlar maşallah güzel bir hamilelik geciriyorum.Çok herşeyede takılmadan günlük hayatıma devam ettim.Dün canım hamburger çektı ve kocaman bir hamburger yedim.Ama sanki eti orta pişmişti.Dünden beri kafama takıldı.Toksoplazma cıkar.bebege birsey olur diye istemsizce dünden beri beynimin içinde..😐