Merhaba güzel anneler Perşembe günü öğleden sonra spinal Sezeryan ile doğum yaptım. Çok şükür bende bebişte iyiyiz ama benim o kadar su içmeme ve yürümeme rağmen vücudum ödem yaptı ayaklarım davul gibi şişti 🥺🥺 hamilelikte bile hiç şişmemiştim ben😔 var mı böyle bir durum yaşayan fikri olan ?