Kizlar adetim bu gece itibari ile 3 gün gecikti. Korunuyordum.Ama gecikince bir terddute girdim .ilk hamileligimde hamile kaldigimda kanlı idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim.Dunden beri ara ara vajinal kasintim var.boyle olunca daha çok şüphelendim. 26 temmuzda doğum yapmıştım.doktor Eylül sonunda tekrar hamile kalabilirsin demisti.adetim gecikince acabalar başladı ? Gebelik testinde gecikmenin kaçıncı gününde belli ediyor