Tugba09 40+4 olduk şiddetli bi ağrı ile uyandım yarım saat önce, 5 dakikada bir gibi sancı girdi arkasından biraz pembemsi şekilde suyum geldi ama sancılar düzenini bozdu napsam bilemedim😥😥
Akrepbebek Tugba09 hastaneye git vakit kaybetme. Sağlıcakla kucagina al bebesini.Rabbim bir avazda kavuştursun sizi ❣️
Tugba09 Merve_seda biraz geldi başta şimdi de bebek bezi koydum ara ara gelemeye devam ediyor ama hafif kanlı gibi pembemsi o korkuttu beni biraz
Tugba09 Akrepbebek amiinn inşallah ☺️ Teşekkür ederim. Hastanedeyim zaten 3-4 cm açıklık varmış nst de sancılarım da çıkıyor bakalım doktor değerlendircek
Gulay_58 Tugba09 benimde 38+6 da gece birden suyum gelmişti acile gittim ama hiç açılmam yoktu düzenli de sancı vardı nst de ben hissetmedim. Sonuç sezeryan oldum:) suni sancı sıfır açıma ve de tansiyonum yükselöişti
Tugba09 Gulay_58 benim açılmam var çok şükür ilerliyor ama sancılar yetersiz herhalde daha anlamadım 🙊 bekliyorum öyle
sevimlieyuboglu61 Tugba09 gittiniz mi hastaneye , su gelmesinden sonra en fazla 17-18 saait içinde doğum yapılmalı ve takip edilmeli
Tugba09 sevimlieyuboglu61 gittim gittim ikinxi doğum olduğu için yatışım yapıldı açılma başlamış ilerlemiş dedi ama sayı vermedi takılma sen dedi ebe 🙈 sancılarım çok sık değil ondan hareket etmeye çalışıyorum oda da
Mom10 Tugba09 hadi insAllah bitanem guzel haberlerinizi bekliyoruz 🤲🏻Rabbim guzel kolay bir dogum nasip etsin insAllah ❤️