Buyrenk normalde hamileliğin her döneminde yaptırılır sadece ilk üç ay hacamat için jilet atılırken anne korkarsa bebeğe bişey olur ihtimaline karşı pek yapan olmaz ben hamilelikten önce yaptırıyordum normalde hamilelikte çok faydalı ama eşim razı olmadığı için yaptıramadım çocuk doğsun ilk işim onu yaptırmak olacak efendimizin sünnet etmesinde varmış bi vesile gerçekten çok faydalı bi tedavi yöntemi üstelik ben hamile kalamıyordum hacamattan iki ay sonra hamile kaldım 🥰