Hmlayse canım ne sigara içmesi saglıksız hiç bir sey yemedim bile azıcık keccap yesem sucluluk hissettim iş bile yapmadım hep kaynanam yaptı işte doktorum da bu yüzden sasırdı ne sigara içen hastam vardı ne yaşamaz dediğim bebekler vardı ama senln oğluna yüzde 1 ihtimal bile vermezdim ölümü için dedi ama rabbim böyle uygun gördü böyle oldu rabbim istedikten sonra sebeb olmasa bile oluyormuş