Sibelsncar kilosu azmış çokmuş diye çok düşünme her bebeğin belli bir kapasitesi var istersen dünyaları ye bebek üç kilo alacaksa üç kiloda kalır daha fazlasını alamaz. Ben çok yedim hafta da üç kere kırmızı et yiyordum her ballı süt yapıp içiyordum badem, ceviz yiyordum ama kızımın kilosu gerideydi 39+6da normal doğum yaptım ve 2430 gram doğdu kapasitesi o kadarmış bazı bebeklerde genetik oluyor şuan 38 günlük olduk ve 4 kilo. Bence organları sağlıklıysa kalıtsal bir problemi hastalığı yoksa kilosuna takılıp üzülmeyin inan doğduktan sonra daha hızlı kilo alıyorlar.