Denizberen Merhaba arkadaşlar.37+4 günlük hamileyim bütün gün karnım semsertti hala da öyle de ve karnim cok ağrıyo dönerken falan cok acı çekiyorum.Dogum belirtisi mı sizce ya da yalancı sancı dedikleri mı?
Zehracik Denizberen Bugün bende aynı durumdayım benim bebek toplanıyor bir yerde sertleşiyor saatlerce öyle kalıyor nefes alamıyorum. Araştırdım ama kesin birşey yok normal diyorlar.