Cerentrs Selam kızlar normalde çalışıyorum şuan 23. Haftadayım ve 32.haftaya kadar rapor alacağım bu doğum paramı etkiler mi ?
Sibel122 Cerentrs 23 den 32 ye kadar rapor verilir mi bilmiyorum bunlara da kısıtlama getirmislerdi en son
Ozgsgr Cerentrs bildiğim kadarıyla geriye dönük bir yıllık sigorta primine bakıyorlar hakediş için 90 gün yatmasi gerekiyor. Bende aynı şekilde raporluyum yani etkilemiyor rapor
Naimeismail001 Cerentrs 1 yıl içinde 120 gün prim olmasi lazım canım bizim 115 di alamadık sırf 5 gün icin
Bal1407 Cerentrs son 3 ayın brütne göre hesaplanıyorms blki etkileyebilir arayıp bi sor170 bnde yeni cıktım izne
Bal1407 Ozgsgr son bir senede evet 90 gün bakıyorlar ama o hakedip haketmedign icin yatan parada son 3 ayın brütüne göre hesaplanıyor
Tgbcyln Bir hafta önce öğrenmek için 170 i aradım geriye dönük bir yıl içerisinde 90 gün sigortan olmasına bakılıyormuş öyle söylediler
Ozgsgr Bal1407 ozaman çoğu kimse hakedemeyecek galiba pandemi yüzünden doğru düzgün sigorta bile yatmadiki🤷
Cerentrs Bal1407 23.haftaya kadar çalıştık bu sürede haketmeyip bundan sonra ki süre de mi ghakediyoruz yani
Bal1407 Ozgsgr gene 170 arayıp sorun yada SSK ya gidin bende izindeydm martta cıktm 3 ay sonra devam ettim 3 ay brütümü doldrdm uzattm o yizden iznimi 35 haftada cıktm izne
Bal1407 Cerentrs haketmekten bahsetmiyorm haketmissnzdir zaten halletmek için son bir yıla bakıyorlar alınan ücret icin dedim ben alınan parayıda son 3 ay brütü belirliyor
Btlcm bende 24 üncü haftamdan itibaren doktorumdan rapor alarak 32 inci haftama gelip çalışamaz aldım. Raporlu olduğumuzda sigortamız yattığı için doğum parasını etkilemez diye düşünüyorum. 🤷♀️
Serap2 Btlcm etkiliyor çünkü brüt maaşını düşürüyor özellikle son aylarda rapor almıyor hamileler doğum parası etkilenmesin diye son 90 günün ortalamasına göre ödeme alınıyor
Serap2 Cerentrs 9 hafta nasıl rapor alıcaksınız doğum parasını hakediş oluyo fakat don 90 gün yatan brüte göre doğum parası ödemesi yapılıyor yani çok düşük bir mebla alırsın