Edadmrr keşke en azından bir süre okuluna ara verip ihtiyaçlarınız için çalışsa, böylesi size çok zor degil mi? Veya okusaydı bile buraya taşınmasaydınız da idare etseydiniz bu şekilde daha rahat olmaz miydi sizin için? Yani nebiliyim başka bir yolu yok muydu bu durumunuzun? Üzüldüm açıkcası. Böylesi her iki tarafa da stres...