emine_sengl42 37 hafta 4 günlük gebeyim kızlar.. Bi anda karnım ağrımaya başladı midem bulandı afedersiniz kustum az da olsa rahatladım hafif bel ve sırt ağrım var doğum habercisi mi bunlar
DYG93 emine_sengl42 yani septomlarin cogu onu gosteriyo ama duzenli sancin baslayana kadar beklemen lazim insallah bi avazda gelir ☺️
teletabi emine_sengl42 ayy bende aynılarını yaşadım 🤦🏼♂️Sonuç doğum oldu hazırlıklı ol canım benim heran herşey olabilir rabbim hayırlısıyla kavuştursun 🤲🏻