ecemeric Kızlar selam 🙋🏼♀️ hamile destek yastığı almak istiyorum. Sizce gerekli mi kullanmış olup memnun kalan var mı? Düşünceleriniz neler önerir misiniz?
Zuhal14 ecemeric ben almadım ama keşke alsaymışım evdeki yastıklarla idare ediyorum artık son haftalar olduğu için almıyorum bacak aramda bi yastık sırtımda bi yastıkla uyuyorum bence faydası olur
Seyhann0606 ecemeric ben aldım çok rahat uyuyorum gerçekten . Hatta ilk haftalarımda alıp kullanmaya başladım ( trendyoldan aldım )
Neslihan1903 ecemeric valla ben Trendyoldan aldım indirime girmişti efsane bir şey sırttım rahat göbeğimde bacağımın arasında sokuyorum mis 🤗
grmz31 Çok işe yarıyor u şeklinde olanlar eşimi her sabah yastığıma sarılı buluyorum doğumdan sonra hediye edeceğim ona :)
Neslihan1903 Deletedmom539 ince evet resimdeki gibi kabarık değil ama gerekte yok zaten çok yüksek olması işe yaramıyor göbeğin altına girmiyor bel denk gelmiyor
Yarennn5 Bende e bebekten aldım çok memlün kaldım hatta bazen ben uyurken eşim uyku sırasında benden alıyor sabah bi kalkıyorum onda o yatıyor 😂
diyhomelif ecemeric ay valla ben aldım alma öyle duruyo sırtına bir yastık ayak arana bir yastık vallahi daha rahat
Gly_87 Merhabalar alan arkadaslar bir resim atabilirmi,2-3 model var cnku sitelerde ,kullanisli olani almak isterim bende..sirt ustu yatmamaya calisarak savas veriyorum 🥺😭
Mervenur_kcbs Gly_87 https://www.e-bebek.com/babyjem-sirt-destekli-hamile-ve-emzirme-yastigi-gri-p-bje-16/ benimki bu
Rengin_27 Ben de geç oldu ama 25.haftamda aldım şuan 32.haftaya girdim ve iyi ki aldım diyorum. Sırt ve bel ağrılarım çok çok azaldı gece zaten sürekli uyanıyodum ve ağrılar da dayanılmaz oluyodu bazen üstelik ağrıdan uyku da tutmuyodu şimdi çok iyiyim uyanıyorum ama su veya wc ihtiyacımı giderip tekrar uyuyabiliyorum rahat bir şekilde. Tavsiye ederim gerçekten. Şu U harfi şeklinde olanlardan aldım.
Rengin_27 aybkkra https://www.gittigidiyor.com/ev-bahce/hamile-yastigi-5-bolge-destekli-pamuklu-hamile-destek-yastigi-hamilelik-emzirme-yastik_pdp_584493170 şu yastıktan aldım
esmirna16 ecemeric Ben 4. Ayımda aldım ve çok çok memnunum. Arada çok sıcak havalarda yastıkla yatayım diyorum uyuyamıyorum. Ama trendyoldakiler için çok ince diyorlardı ben farklı bir yerden biraz daha yüksek fiyatlı bir yastık aldım. İyi ki almışım yoksa gittikçe azalan uykularım hiç olmazdı heralde. Hamileyastigim.com aldığım site