Yaklaşık 1 yıl olucak ve ben hamile kalamadim çok üzülüyorum geçen ay rahim filminde çekildim sorun yok ama yine kalamadim ve adet oldum çoğu insan kurtaj sonrasi kalabiliyor kolay ve insanlar bana hep bir kere kalmışsın kalırsın diyip duruyorlar ama 1 yıl olucak kalamadim bilmiyorum ne yapcagimida