brcnozn Herkese merhaba.. kızlar ben park yatak bakıyorum ama hangi marka daha iyi olur karar veremedim kraft ve joie baktım karar veremiyorum. Önereceğiniz başka markalar varsa onlarıda söylermisiniz bakayım. Deneyimlilerden öneri bekliyorum 😊
Aysesen80 brcnozn ben miami anne yanı özellikli park beşik aldm henüz bebegm olmadı kullanmadık ama kurdum begendim
Deletedmom399 brcnozn kraft calipso 2 aldık basta ama cook büyük ve hantal göründü kurunca. Onu iade edip joie aldık daha çok içimize sindi. 20 Ekim itibariyle kullanacağız nasipse 😊
momteacher brcnozn kraft calipso kullandım 4yıl kullandı oğlum, şimdide kızımıza kullancaz inşallah, hiç yıpranmadı, gayet de büyük ve kullanışlı, odanız küçükse sığmayabilir yanlız