Dlcimr Aleyna56 Aynen bende canım paket alamıyorum tek tuk çok iştim zaman eşimle tartışıyoruz çok kızıyor bana içme diyo çocumuz için içme diyo benim çok agrılarım var sor geciyor saten bende istemem ama napyım hiç bişey tiskinmem olmadı mide bulantısı felan keşke sadece sıgaraya olsaydı diyorum olmadı sadece agrılarım çok var benim 😕
Sibel122 Aleyna56 ben ilk öğrendiğim zaman bırakmıştım son ayım da başladım ve bebeğimin kilosun da düşüş olmuştu. 5 ten fazla kesinlikle içmeyin icecekseniz illa
Burcuruya Maalesef bende bırakamadım ama baya azalttım günde bir iki bazen üç böyle değişiyor keşke hiç içmesek ama 🤷🏻♀️
Halimecan Bende aynı şekilde ne yaptımsa birakamadım bazen fazla bile kaçirıyorum allahım sen affet nefsimize sahip eyle
Annecik53 Kızlar merhaba instagramda seb.kul diye bir abla var harika ürünleri var bir ürünü var kahveli şeker siğarayı inan bıraktırıyor bir bakın derim babam 37 yıldır içiyordu 3 aydır içmiyor bıraktı ama önce inancaksınız
Tgbcyln Bende öğrendiğimde ilk hafta bırakamadım sonra bi tiksinti geldi acayip midem bulanıyor eşimin içmesine bile dayanamıyorum yanımda inşallah sizde tiksinirsiniz allah yardımcınız olsun
Ayca00 Çevremde hamileliğinde dokuz ay günde bir paket içen örnekler çok fazla. Çok şükür çocukları hep sağlıklı tabi ki içilmese daha iyi sağlığa zararlı kötü bi alışkanlık sonuçta ama biraz da sakınan göze çöp batıyor sanki.