Sevilayyy Kızlar bi kızım olucak Allahın izniyle eşim duru ben gökçe diyorum ama cok kararsızım sizde fikrinizi söylermisiniz
Esra___ Sevilayyy cnmm benim de kesin olmamakla birlikte kıza benziyor dedi biz de İpek veya Ece düşünüyoruz Duru Gökçe’den daha güzel bence
Sevilayyy Esra___ benim en yakın arkadaşımın kızının ismi olmasa ben kesinlikle ipek koyucaktım o benden önce davrandı kulaga cok tatlı cok naif geliyo 😊
Nisanurr Sevilayyy duru daha naif duruyor daha güzel geliyor kulağa ama iki isim düşünürsenizde Gökçe Duru gayet güzel duruyor ama tabi siz bilirsiniz 🤗
Elifdilara Sevilayyy ay ben de iki isim istemiyorum bıktım cift isimden. Bence de Duru daha hoş canım 😍