Damlaayz04 Kizlaaar 33.haftama girmeme az kaldı bebeğimin kıyafetlerini yikicam insAllah sizce anne bebek çantasını yikamalimiyim?
Damlaayz04 Zuhal14 bende çok kararsız kaldım sonuçta bebeğin vücuduna temas etmicek ama eşyalarını koyuyoruz ya bilemedim o yuzden
S-r-p Yıkayınca bozulabilir diye düşünüyorum ama ben de alıp hemen kullanmam dezenfektan sıkarım bi kaç gün havalandırırım filan
Melisasey Damlaayz04 bence yıkanmalı tozu pisliği gitsin sonuçta eşyaları kıyafetleri girecek içine ben yıkadım 30 derecede hiç birşey olmadı
35ebrar35 Damlaayz04 eger sıfır aldiysan yika canm bn kizimda yikamayi unutmustum gelince hastaneden cikadim simdide ikimcide sildim bu sefer
Bonnusimo Damlaayz04 aldıgım yer silerek kullanın dedi yıkamayı önermiyolar çünkü biberon koyulan yerler var ya sıcak soguk tutan orası etkilenmesn diye
DaisyMom Damlaayz04 elinizde kopuklu suda lifle guzelce yikayabilirsiniz silme seklinde.benim makinamda en dusuk 1 saat oldugu icin elde yikarim diye dusundum.Biberonu sicak soguk tutan yerler zararda gormez hem.