Agjflgknn Kizlar tam 26 haftalik hamileyim bebegimi bazi zamanlar asagida vajina ustunde hisseduyirum. Sizce normal mi basina gelen var mi genelde sagda oluyor bebegim erkek. Ama su an mesela sirt ustu uzandim tekmeleri kipirtilari asagidan vuruyo
ayazmoms41 Agjflgknn canım normal makat gelişliği olduğu için bu şekilde benimde o haftalar da öyleydi
Meryy600 Agjflgknn bende canım 23+6 yım aşağıda hissediyorum ara ara göbeğime geliyor ama genelde hep aşağıda hissediyorum
Dilekyc Agjflgknn sırt üstü yatma canm sağ ve sol tarafına yat bnde aşağıda hissedeiyorum nedeninide bilmiyorum
betul1- Agjflgknn bende 27 haftalığım benim kız da aşağıya yerleşmiş 15. Haftadan beridir doktor normal dedi
Ssmzsh Agjflgknn bende aynı şekilde canım bugün kontrolüm vardı sordum muayenede bi sorun görmedi normalmiş bi sıkıntı yok dedi
Ozgsgr Agjflgknn bende aynı sekildeyim sürekli mesaneye doğru tekmeliyor kasıklarımda hissediyom resmen korkuyorum☹️bazende tam tersi göğüs kafesinin oraya çıkıyor anlamış değilim 🤷
Hackgz Agjflgknn şuan makat pozisyonunda ayakları aşagıda ye aşagıda hissediyorsunuz ilerleyen haftalarda döndüğünde gögüs altında hissedersiniz gayet normal korkulacak bişey yok ☺