Hknoznr_ Merhaba arkadaşlar bana eskişehir ümit hastanesi yada özel anadolu hastanesinden memnun kaldığınız bir doktor önerebilirmisiniz😊
Zeykem Hknoznr_ anadoluda alev hanıma basladım hıcde degıstırmedım suan 24 haftalıgız cok memnunum ve kolay kolay hıcbır doktora guvenemeyen takıntılı bırıyımdır🤦🏼♀️😞🤣
ozdenarda Hknoznr_ merhabalar batıkent ümit hastanesi abdurrahman akcaya gidiyrm cok memnunum cok ilgili bir doktor her ay testelrrmi yenileyen ilgili her soruma cevap veren harika bir doktor cok memnunum 32+5 gunluk hamileyim
Ozteber Hknoznr_ murat şenol 😊 devlet hastanesinden ocak ayında geldi devlet hastanesindeyken yapılan yorumları okudum hepsi çok iyiydi devlette bu kadar memnunlarsa özelde dahada iyi olur bu doktor dedim ve ona başladım tek kelimeyle mükemmel bi doktor bi tane kötü yoruma rastlamadim
MeryemIkZenginbozkurt 29+6 oldum en başından beri özel anadolu hastanesinde tanser şenses e gidiyorum çok ilgili rahatım istediğimi sorabiliyorum öf pöf yapmadan herşeye cevap veriyor ben çok memnunum
Hknoznr_ MeryemIkZenginbozkurt bende bütün sorularıma cevap verecek bir doktor arıyorum teşekkür ederim
Hknoznr_ Zeykem bende takıntılıyım biraz tüp bebek bide normalde devam ediyorum doktoruma raporluymuş 2 hafta 11 haftalığız hissetmediğim içinde korkuyorum bana kalsa 2 günde bir gidicem☺
EsraBagdat Normal kontrollerimden bu yana doktorumdan çok memnunum. Batıkent özel ümit hastanesinde. Şu an 29 haftalığız hep ona gittim. Murat şenol adı . Kesinlikle tavsiye ederim
Hknoznr_ EsraBagdat tamamdır teşekkür ederim bir çok isim var doktorların profillerinede bir bakayım 😬😬
Hknoznr_ ozdenarda 11 haftalık bebeğim inşaAllah büyük ihtimalle 2li testte istenecek ne kadar ödediğinizi hatırlıyormusunuz