Benim doktorum daha gebelik yokken tanışmaya gittiğimde hem asistanının hem kendisinin telefonunu vermişti, gebeliğimin başlamasıyla birlikte doktorumun asistanı eşimin de olduğu bir wp grubu oluşturdu, her sorumuza oradan hızlıca yanıt alabiliyoruz gerekli durumlarda telefon görüşmesi de yapıyoruz.