Maviadaa Kızlar 2,3 gündür karnımda ağrı var daha doğrusu idrar yolumda ağrı var gibi enfeksiyoñ kaptığımı düşünuyorum . 2 buçuk aylik bebeğim var emziriyorum . Eğer yarın devam ederse ağrı doktora gidecem . Sanırım ürolojiye gitmeliyim ama tedirginim alttan muayene olmak istemiyorum . Ne gibi muayene yapıyolar beni bilgilendirir misiniz ? Pazartesi gunune kadar bekleyeyim mi sizce ? Afedersiniz ama idrar yapptiktan sonra agrı oluyor acıda var ve sanirım birazda kan geldi gibi 😑😔 eşim pazartesiyi bekle diyor ama ilerlerse daha çok diye korkuyorum .
Elfynsmr Maviadaa acilden idrar tahlili verip engeksiyon varsa ilaç yazdırabilirsin canım verilen tedavi aynı zaten ürolojiyi beklemektense
Ebruaydn Maviadaa iki saat önce acilden geldim hamileyim bendede enfeksiyoen var ağrıdan dolayı gittim kan tahlili yapıldı doktor ilaç verdi gönderdi aile hekimi bile yapıyor kan tahlilini ihmal etmeyin ona gire zaten ilaç veriyorlar emzordiginizi söyleyince
Mervetekmn Maviadaa enfeksıyon kötü.bende geçmek bılmıyor fitilller fitiller ama tek senle bitmiyo eşinde baktırsın onada ilaç versın doktor beraber tedavı olun sonra sorun kalmaz bız suan öyleyiz ben evden çıkmıyorum ama esım iş görev geregı 15gün virüsten dolayı orda kapmış olabılır ev gibi temız olmaz sonuçta
nazeninhanim Maviadaa bir gün de birşey olmaz,ne ilerler ne geriler. Pazartesi gidersin idrar tahlili ister büyük ihtimalle, kan geldiyse ayroca böbreklerine de bakabilirsin ultrasonla. Geçmiş olsun şifa dilerim
Maviadaa Elfynsmr ya öyle yapabiliyolar mı ? Ben ozel hastaneye gidiyorum özel sigorta genelde doktor muayenesi olmadan tahlil vermiyolar ki ya keske oyle olsa . 😑
N7rmn @Maviadaa geçmiş olsun öncelikle. Bence hiç beklemeden doktora gidip gerekli tedaviyi almalısın. Bende aynı senin gibi olmuştum geçer diye bekledim daha kötü oldu ve sonrasında inanılmaz bi böbrek sancısıyla acile gittim 10 güne kendime gelemedim en az 1 hafta böbrek ağrısı çektim. Kanda geldiyse zaman kaybetme canım …
Maviadaa N7rmn yaa Allah korusun bebeğimde var kim bakar ona yarınnkesin gidecem çişimi yapmak suan bana işkence oldu
Maviadaa N7rmn urolojiye gidecem dimi sadece tahlil mi isterler benden . Alttan muayene olmam dimi. Canim çok acıyor tuvaletimi yapiyorum tam bitişinde feci agrı saplanıyor 😑 size ne verdi ilaç verildi mi
Maviadaa Mervetekmn yaa oyle mi ben simdi esime desem inanmaz bana sen abartiyorsun vs der ben en iyisi doktora soyleyeyim ondan gecer mi vs diye
Maviadaa nazeninhanim saolun korkuyorum ağrım devam ederse diye bebeğim var ona kim bakar o yüzden kimsem yok yakınımda .
Rmeysa_1661 Maviadaa canım benim korkma idrar yolu enfeksiyonu böbreklerle de alakalı olduğu için ağrılar çok sancılı geçer. Pazartesi randevu bulamazsan da sağlık ocakları bile bakıyor o zamana kadar bol bol su iç emziriyor sun şimdi ilaçta öneremeyiz maydonozlu ve bol tarçınlı su iç ağrın fazla olunca paramesterol içeren ağrı kesicilerden alabilirsin. Tedirgin olma hemen hızla ilerleyen bir hastalık değil. Ayaklarını da sıcak tut 🤗
Maviadaa Rmeysa_1661 tamam çok saolun bebegim için endise duyuyorum . Gercekten beni mahvediyor boyle sancilar agrilar . Insallah iyilesirim . Az once gittim wc aglicaktim agridan
Elfynsmr Maviadaa bende özel hastaneye gidiyorum acilinde idrar tahlili istiyorum diyip şikayetlerini söyleyince yapıyolar
Mervetekmn Maviadaa evet geçen yine bi postta görmüştüm ordada soylemıslerdı ko benım doktorumda soyledı zaten
Aysimamizz Canım ihmal etme hiç sağlık ocağına bile gitsen durumu anlatsan sana ilaç verir hemen geçer annemde geçende anlattigin gibi kan içiyorum diyordu çok afedersiniz sağlık ocağı bir ilaç vermiş birseyim kalmadı dedi
Maviadaa Aysimamizz insallah gecer ya cok saol . Yarın sabahta ağrı olursa acile gidecem esim yanimdayken . Bizim saglik ocagi pandemi dolayisiyla idrar tahlili almiyormus . Bakanlik oyle demis ne kadar dogru bilmiyorum en son oyle dedi. Birde saglik ocaginda sonuclar bir haftada cikariyor hep sonuclari . O kadar bekleyecek zamanimda yok insallah yarin gidecem hastaneye
Rmeysa_1661 Maviadaa bende mantar enfeksiyonu olmuştum baya ilerlemişti rahim ağzına falan. Ama doktorum korkma bebeğin amniyo sıvısı onu çepe çevre dış etkenlerden koruyor demişti. Sende korkma idrar yolu enfeksiyonu geçici bir hastalık sadece bol su iç ki böbreklerine gitmesin yoksa çok daha acı çekersin 🤗
Aysimamizz Maviadaa canım gündüz gidersen seni poliklinikleri gönderir gece acile gitsen daha iyi sonuçlar hemen çıkar ilacinida yazar nöbetçi doktor .geçmiş olsun inşallah iyi olursun
S-r-p Maviadaa emziriyorsan fitil verirler ama vakit kaybetmeden gitmek lazım bence epey belirti var ilerlemesin bari
Maviadaa Elfynsmr bizim özel sigorta olduğu için yapmıyolar . Mesela hamileyken hep muayene istediler . Sadece tahlil yapamayız ozel sigorta olduğubicin dediler
Nuriiiiii Maviadaa canm kum tas döküyor olabilir misin acaba. İdrar tahlili yaparlar birde ultrasona tutarlar karından
Elfynsmr Maviadaa çok garip ya öyle bir sistem olduğunu bilmiyordum ertelemeden muayeneye gidin o halde çünkü ilerledikçe sizide sıkıntıya sokad