ilkhamilelik_95 10 haftalık hamileyim kuyruk sokumunun ordaki kemikteki ağrıdan ne oturabiliyorum otursam kalkamıyorum normal mi doktora gittim herhangi bir takviye vs vermedi
Kocak35 ilkhamilelik_95 normal canım rahim genişledikçe büyüdükçe maalesef daha cok agrın olacak önceden kuyruk sokumun çatlak veya kırıksa o daha kötü ki benm öyleydi 32 haftalık hamıleym suan cok cektm dogumdan sonra düzelmesini bekliyorum yapacak hicbirşey yok
Durukusunannesi ilkhamilelik_95 maalesef normal 7.aydayım hala var ama doktora söyle magnezyum verir iyi geliyor
Neslihan1903 ilkhamilelik_95 fizik tedavi uzmanına git o sana ne yapacağını anlatacak ve bir tane yastık tavsiye edecek u şeklinde benimde öyle geçti şükür
ilkhamilelik_95 Kocak35 diğer tüm belirtilere razıyım bu çok kötü gerçekten resmen çaresi yok umarım geçer
ilkhamilelik_95 Durukusunannesi söyledim ama vermedi 12. haftadan önce takviye önermiyorum dedi malesef ki
Hyl32 ilkhamilelik_95 çok normal işte bazı kişilerde hamilelikte olan birşeymiş bende de Var en başından beri 37. Haftamdayım alıştım artık🤷🏼♀️ Sert zemine oturmamaya çok ayakta kalmamaya dikkat et ek olarak otururken kullanacağın simit diye geçen bişey var eczaneye sorarsan ya da emzirme yastığıda işini görür 😊
Fevziyeakdemir ilkhamilelik_95 evet normal benim de tam da o haftalarda oralarda inanılmaz ağrıö olmuştu oturtamıyordum neredeyse doktorum normal demişti rahmi tutan bağlar gerildiği için
Doris Benimde öyle, gebeligin basindan beri var o agri ve hala gecmedi 31 haftalik olduk. Ne uzun sure oturabiliyorum ne yuruyebiliyorum. Sert zeminde oturma, oturma simitleri var denemek istersen. Cok eziyetli geciyor malesef, insallah seninki duzelir