ZehraS Sena34 ilk gebelıyımde cok oldu canım bısey batıyo gıbı tokatkıyordum yumruk vuruyordum nerdeyse acısı dınsın dıye ama sukur saglıkla aldım kızımı kucagıma bu gebelık daha 8 haftalık bakalım gorcez
Mores Sena34 16+4 üm benim de sağ kasığımda batma var. kanama alanım var ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum uzanınca geçiyor.
dilaradurmazz Sena34 su ab bende 4. Ayımdayim aynı şekil oluyor canim doktorum ağrı olmasi normal ama dinlenince geçerse normal geçmezse gel demişti senin ki geçiyor mu canım dinlenince
Mores Sena34 haftadan beri bebeğin altında kanama alanı var 5cm kadar riskli gebelik diye geçiyor. Bu sebeple iki haftada bir kontrole gidiyorum. Başka sorunum yok benimki ondan kaynaklıdır diye düşünüyordum. Çoğu kişide varsa normaldir
dilaradurmazz Sena34 evet sordum kasık ağrısı gayet normal fakat dinlenince geçiyorsa dedi dinlenince geçmezse gelmemi soyledi ama çok şükür sıkıntı yok