Yasmin96 Kızlar 36 haftalığım aralıklarla sancım var ve 1.5 santimde açıklıgım varmiş erken degil mi doğum için bilmiyorum doktorum yok dıyor ama 🤦🏻♀️
Azra25 Yasmin96 bende 36+5 im canım erken değil aslında 9 ay tamamlanıyor hesaplayınca benim doktorumda erken değil diyor yani bundan sonra her an olabilir
busravolkan Bebişin önden gidiyorsa ya da cinsiyeti kızsa bence çok da erken değildir bence. Allah kucağına almayı nasip etsin, sağlıkla gelsin inşallah canım. Canını sıkma, vardır bir hayır ❣️🌹