39 oldum bende aşırı derecede belim ağrıyo ve kasılmalar oluyor karnımda. Doğum sancısı nasıl bişey bilmiyorum ağrılarım olsa bile bilinçsizim Şuan belki de açılmam oldu bile , bol bol yürüyorum sırtımın ağrıması yürürken geçiyor sizce doğum haftaiçi gerçekleşir mi ? 🤷🏻♀️🤰🏻